Biocan Novel Respi 5*1 dz

Biocan Novel Respi, pentru imunizarea activă a câinilor de la vârsta de 3 săptămâni pentru reducerea semnelor clinice si excreției bacteriene cauzate de infecția cu Bordetella bronchiseptica și reducerea semnelor clinice și excreției virale cauzate de infecția cu virusul paraifluenței canine. Cutie de 5 doze. Preț/cutie.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Bioveta

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE!
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!