Bioveta

Biocan B

Vaccin inactivat pentru câini împotriva bolii Lyme. Ambalaj: 10 doze/cutie.

Biocan C

Vaccin inactivat împotriva coronavirozei canine, începând cu vârsta de 5 săptămâni. Mod de ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu de desfac!

Biocan DHPPI

Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU PLATA CASH!

Biocan DP

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV) şi parvovirozei (CPV-2) la câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan L

Vaccin inactivat împotriva leptospirozei la câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan LR

Vaccin inactivat împotriva leptospirozei şi rabiei la câini.

Biocan M

Vaccin împotriva Microsporum canis la câini şi pisici. Ambalaj: 20 doze/cutie.

Biocan Novel DHPPi

Vaccinul combinat împotriva CPV, CDV, CAV - 1, CAV - 2 și CPiV.

Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan Novel DHPPi/L4R

Biocan Novel DHPPi/L4R, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU PLATA CASH!

Biocan Novel Puppy

Vaccinul combinat împotriva CPV și CDV. Vaccinul este utilizat pentru imunizarea activă a câinilor împotriva jigodiei și parvovirozei începând cu vârsta de 6 săptămâni.