Bioveta

Avitubal 10 x 1 ml

Pentru tuberculinarea simplă a păsărilor și a porcilor și pentru tuberculinarea comparativă la bovine.

Biocan B

Vaccin inactivat pentru câini împotriva bolii Lyme. Ambalaj: 10 doze/cutie.

Biocan C

Vaccin inactivat împotriva coronavirozei canine, începând cu vârsta de 5 săptămâni. Mod de ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu de desfac!

Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan DHPPI+L

Vaccin viu împotriva bolii Carre (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) şi vaccin inactivat împotriva leptospirozei. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU PLATA CASH!

Biocan DHPPI+LR

Vaccin viu împotriva bolii Carre (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) şi vaccin inactivat împotriva leptospirozei şi a rabiei pentru câini. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU PLATA CASH!

Biocan DP

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV) şi parvovirozei (CPV-2) la câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan L

Vaccin inactivat împotriva leptospirozei la câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan LR

Vaccin inactivat împotriva leptospirozei şi rabiei la câini.

Biocan M

Vaccin împotriva Microsporum canis la câini şi pisici. Ambalaj: 20 doze/cutie.

Biocan Novel DHPPi

Vaccinul combinat împotriva CPV, CDV, CAV - 1, CAV - 2 și CPiV.

Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!