Bioveta

Moraxebin NEO inj 100 ml

Vaccin inactivat împotriva keratoconjunctivitei bovine.

Biocan Novel DHPPi

Vaccinul combinat împotriva CPV, CDV, CAV - 1, CAV - 2 și CPiV.

Biocan Novel Puppy

Vaccinul combinat împotriva CPV și CDV. Vaccinul este utilizat pentru imunizarea activă a câinilor împotriva jigodiei și parvovirozei începând cu vârsta de 6 săptămâni.

Sergon PG 400+200 5 doza

SERGON PG 400+200 inj. sicc. ad us. vet., pentru scroafe şi scrofiţe. Mod de ambalare: 5 doze liofilizat + 5 doze diluant. Cutia nu se desface!

Sergon 1000 UI/ml

Liofilizat și solvent pentru soluție injectabilă, pentru bovine, ovine, caprine, porcine, câini și iepuri.

Fiprin 67 mg spot dog S 3 x 0.67 ml

Produs antiparazitar pentru câini împotriva purecilor, căpușelor și păduchilor.

Borrelym 3 inj

Pentru imunizarea activă a câinilor începând cu vârsta de 12 săptămâni împotriva Borrelia spp. (B. burgdorferi sensu stricto, B. garinii și B. afzelii). O cutie contine 10 flacoane x 1 ml.

Borrelym 3 inj

Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan Novel DHPPi/L4R

Biocan Novel DHPPi/L4R, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan Novel Puppy

Nalgosed 10 mg/ml 10 ml

Preparatul conține butorfanol, opioid, analgezic care acționează în mod central.