Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Bioveta

• substanțe active: fenbendazol, pyrantel și praziquantel
  • un preparat medicamentos foarte eficient împotriva viermilor ovali şi laţi la câini, pisici, canine şi feline
  • suprafaţa netedă şi forma ideală asigură o înghiţire fără probleme
  • pentru a satisface cerinţele pieţei veterinare au fost concepute special două dimensiuni ale tabletelor şi trei ambalaje diferite, în conformitate cu cerinţele legislative

COMPOZIȚIA – substanțe active:

1 comprimat – 0,7 g:
Fenbendazolum 150 mg, Pyranteli embonas 144 mg, Praziquantelum 50 mg.

1 comprimat – 0,175 g:
Fenbendazolum 37,5 mg, Pyranteli embonas 36 mg, Praziquantelum 12,5 mg.

FORMA MEDICAMENTULUI:

Comprimate

INDICAȚII:

Parazitoze determinate de ascarizi și tenii la câini, pisici, feline și canide (Toxocara canis, Toxocara cati, Toxascaris leonina, Taenia spp.,Trichuris vulpis, Uncinaria stenocephala, Ancylostoma caninum, Echinococcus granulosus, Echinococcus multilocularis, Dipylidium caninum, Multiceps multiceps, Mesocestoides spp.)

CALEA DE ADMINISTRARE:

Orală. Tabletele pot fi administrate separat sau înglobate într-o bucată de mâncare. Se administrează o singură doză. Nu se administrează impreună cu produse lactate. Felinelor și canidelor din grădinile zoologice, circuri etc. se recomandă administrarea produsului sub formă spartă și înglobată în bucăți de carne, care se dau în tainul de dimineață în cuști, corespunzător numărului de animale.

DOZA:

Căței, câini de talie mică și pisici:
1 comprimat 0,175 g per 0,5 – 2 kg greutate
½ comprimat 0,7 g sau 2 comprimate 0,175 g per 2 – 5 kg greutate

Câini de talie mijlocie:
1 comprimat 0,7 g sau 4 comprimate 0,175 g per 5 – 10 kg greutate

Câini de talie mare sau carnivore mari:
1 comprimat 0,7 g pentru fiecare 10 kg greutate

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

• Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 100 BUCĂȚI!
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!