Kela

suspensie injectabilă pentru bovine și porci pe baza de amoxicilina

Combi-Kel 40 100 ml

Combi-Kel 40 250 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei. Ambalaj: 6 bucăţi/bax.

Tylosin 75% Kela 1 kg

Tylosin 75% Kela, 750 mg/g, pulbere solubilă pentru suine și păsări (pui de găini, curcani).

Calcikel 300 500 ml

Soluţie injectabilă pentru vaci şi oi pe bază de gluconat de calciu monohidratat și clorură de magneziu hexahidrată. Ambalaj: 24/bax.

Amoxy-Kel 15% 100 ml

Amoxy Kel 15 % (Amoxicilina trihidrat) suspensie injectabilă pentru bovine, suine şi câini. Mod de ambalaj: 12 buc/cutie.

Dexa-Kel 0.2%

În procese inflamatorii non-infecţioase, în special inflamaţii acute musculo-scheletice; ca medicaţie adjuvantă în bolile infecţioase acute în asociere cu terapia anti-infecţioasă corespunzătoare; în condiţii alergice; în tulburări metabolice precum acetonemia (cetoza bovina), toxiemia de gestaţie (la caprine); în inducerea parturiţiei la bovine şi caprine în timpul ultimei perioade de gestaţie; în condiţii de stres şi şoc.