Deltatic 75 cm, zgardă antiparazitară pentru câini de talie mare

Zgardă medicamentată cu deltametrim pentru câini, cu efect repelent şi preventiv.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Livisto

COMPOZIŢIE

O zgardă de 75 cm (32,60 g) conține:

Substanta activa:

Deltametrin      ……………………….1,304 g

INDICATII

Zgarda demonstrează:

-          Efect repelent (anti-hrănire) timp de 5 luni în cazul muștelor de nisip (Phlebotomus perniciosus)

-          Efect repelent timp de 6 luni pentru țânțarii comuni (Culex pipiens)

Zgarda previne:

-          Infestarea cu căpușe timp de 6 luni.

-          Infestarea cu purici timp de 4 luni.

S-a dovedit eficacitatea de respingere (anti-hrănire) împotriva Phlebotomus spp, deci poate fi considerată ca făcând parte din programul de prevenire a Leishmaniozei și a țânțarilor comuni din familia Culex pipiens.

SPECII ȚINTĂ

Câini (>25 kg) pentru câini de talie foarte mare

MOD ȘI CALE DE ADMINISTRARE

O zgardă per câine. Zgarda de 75 cm trebuie utilizată la câinii de talie foarte mare. Se potrivește la câinii care au circumferința gâtului de până la 65 cm.

Siguranță anti-strangulare

RECOMANDĂRI PRIVIND ADMINISTRAREA CORECTĂ

Scoateți zgarda din ambalaj și desprindeți banda de protecție.Reglați zgarda în jurul gâtului animalului fără să o strângeți prea tare. Trebuie să intre două degete lipite între zgardă și gâtul câinelui. Introduceți capătul prin cataramă și tăiați capătul lăsând 5 cm liber.

Această zgardă este proiectată cu un mecanism de închidere de siguranță (siguranță anti-strangulare). În cazul puțin probabil în care un câine se agață, forța câinelui singură este suficientă pentru a lărgi zgarda și pentru a-i permite eliberarea rapidă.

ATENŢIONĂRI SPECIALE, DUPĂ CAZ

Citiți prospectul înainte de utilizare.

Păstrați în ambalajul original până la utilizare pentru a preveni accesul copiilor la produs.

Câinii care poartă zgarda nu trebuie lăsați să doarmă în același pat cu stăpânii lor, în special cu copiii.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!