Monitor Veterinar uMEC 12 VET

Siguranță și Eficacitate pentru Monitorizare Veterinară.

Disponibilitate: În stoc

INDICAȚII:

Monitorul Veterinar uMEC este proiectat pentru a fi simplu de utilizat și eficient.

• Ecranul LED de înaltă rezoluție 12.1 inch cu touch screen opțional;
  • Accesorii specifice unui cabinet veterinar;
  • Cu o greutate < 4 kg (incluzând bateria) este ușor de manevrat și transportat.

FIABIL ȘI DURABIL:

Pentru a fi eficient în medii diferite, uMEC are un consum de energie și dispune de o serie de teste ce asigură o utilizare de lungă durată.

Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE! PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 200 BUCĂȚI (PIPETE)!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar BIO din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/BUCATĂ.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!