Cabaline

Drotavet 20 ml

Drotavet 20 ml pe bază de drotaverină hidroclorică 20 mg/ml pentru cabaline, câini și pisici.

Atropina 20 ml

Pentru cabaline, bovine, ovine, caprine, suine, câini, pisici în diminuarea durerilor şi peristaltismului în enterospasme, obstrucţii esofagiene, invaginaţii intestinale, intoxicaţii cu substanţe parasimpaticomimetice şi organofosforice.

Rompil (Pilocarpina) 1% 20 ml

Pentru cabaline (a căror carne nu este destinată consumului uman), câini in glaucom, în oftalmia periodică a calului, hidropizii, edeme, fubură.

Cafeina natrium benzoica 25% 20 ml

Pentru cabaline, bovine, ovine, caprine, suine, câini, pisici. Recomandat în intoxicaţii alimentare şi medicamentoase, stări de şoc, colaps vascular periferic, stări sapremice, septicemie, piemie, după fătări laborioase, distocii, pneumonii, bronhopneumonii, peritonite, boli infecţioase şi parazitare.

Procarom (Procaina) 2% 20 ml

Pentru cabaline, bovine, ovine, caprine, canide. În intervenţii chirurgicale pentru anestezie epidurală, în combaterea hipertensiunii arteriale, a fibrilaţiilor cardiace, a spasmului coronarian şi a colicilor.

Furosemid 20 ml

Pentru bovine, cabaline (numai intravenos). În toate cazurile de retenţie a apei în ţesuturi: edem cerebral, cardiac, pulmonar, în ciroză, nefroză, insuficienţă cardiacă cronică, eclampsie şi ascita.

Ace recoltare 18 g

100 buc/set. Setul nu se desface!

Romoxitocin 50 ml

Romoxitocin 50 ml, solutie injectabila pe baza de oxitocina pentru bovine, cabaline, suine, ovine si caprine caini si pisici.

Introvit 100 ml

Introvit, soluție injectabilă pentru bovine, cabaline, ovine, caprine și suine pentru administrare parenterală.

Buscopan 100 ml

Buscopan, soluţie injectabilă pentru bovine, cabaline, suine şi câini pe bază de butilscopolaminiumbromid, metamizol natrium; 100 ml.