Promoţii

VL Rata 3 Pellet 20 kg

Pelet de 2 mm de întreţinere cu extract de plante, începând de la 13 săptămâni. -Duck 3 pelet- controlul paraziţilor, este o hrană completă pentru raţe adulte, gâşte şi lebede. Recomandat începând cu săptămâna 13 şi la animale adulte, în afara sezonului de împerechere. -Acest pelet de înterţinere conţine toate substanţele nutritive pentru păstrarea animalelor în stare optimă în afara sezonului de împerechere. -Peletul extra-mic de 2 mm garantează o ingerare uşoară atât pentru speciile de talie mai mare, cât şi pentru cele mici. Amestecul de extracte de plante reduce riscul de infestare cu paraziţi. Ambalaj: 42 saci/palet.

Biocan C

Vaccin inactivat împotriva coronavirozei canine, începând cu vârsta de 5 săptămâni. Mod de ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan C

Biocan M

Vaccin împotriva Microsporum canis la câini şi pisici. Ambalaj: 20 doze/cutie.

Biocan M

Vaccin împotriva Microsporum canis la câini şi pisici. Ambalaj: 20 doze/cutie.

Biocan Puppy

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV) şi inactivat împotriva parvovirozei (CPV-2) pentru câini. Mod de ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Biocan Puppy

Vermicid 10% 1 L

Suspensie orala pentru ovine si bovine pe baza de albendazol