Kela

Albendakel 10% 1 l

ALBENDAKEL 10% 100 mg/ml suspensie orală pentru bovine, ovine, caprine şi cămile. Ambalaj: 20 bucăți/bax.

Amoxycillin 70% Kela 1 kg

Prevenirea şi tratamentul infecţiilor cauzate de germeni sensibili la amoxicilină. PROMOȚIA ESTE VALABILĂ PENTRU MINIM 20 KG!

Amoxy-Kel 15% 100 ml

Amoxy Kel 15 % (Amoxicilina trihidrat) suspensie injectabilă pentru bovine, suine şi câini. Mod de ambalaj: 12 buc/cutie.

Calcikel 300 500 ml

Soluţie injectabilă pentru vaci şi oi pe bază de gluconat de calciu monohidratat și clorură de magneziu hexahidrată.

Cefokel 50 mg/ml 100 ml

Cefokel 50 mg/ml, suspensie injectabilă pentru suine şi bovine pe bază de ceftiofur.

Combi-Kel 40 100 ml

Combi-Kel 40 250 ml

Produsul se administreză la bovine, suine, câini în tratamentul infecţiilor determinate de microorganismele susceptibile la acţiunea penicilinei G şi /sau dihidrostreptomicinei : infecţii ale tractului respirator (febra de transport, pasteureloza, bronhopneumonia, pleuropneumonia), infecţii ale tractului uro-genital (pielonefrite, nefrite, endometrite), mastite, meningite, rujet la suine, infecţii clostridiene, tetanus, antrax, leptospiroză, actinomicoză la bovine, poliartrite şi septicemie, bronşite şi artrite la câini. Medicamentul poate fi utilizat postoperator pentru prevenirea infecţiilor. Ambalaj: 6 bucăţi/bax.

Dexa-Kel 0.2%

În procese inflamatorii non-infecţioase, în special inflamaţii acute musculo-scheletice; ca medicaţie adjuvantă în bolile infecţioase acute în asociere cu terapia anti-infecţioasă corespunzătoare; în condiţii alergice; în tulburări metabolice precum acetonemia (cetoza bovina), toxiemia de gestaţie (la caprine); în inducerea parturiţiei la bovine şi caprine în timpul ultimei perioade de gestaţie; în condiţii de stres şi şoc.