Arthro gel 250 ml

Leziuni ale articulațiilor (pauze fibrilare, vânătăi, entorse, etc.). Tratamentul adjuvant pentru inflamație și inflamație articulară. Este recomandat pentru utilizarea în sporturi competitive și animale sportive pentru o utilizare sporită a țesuturilor conjunctive.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Cp-pharma

COMPOZIȚIE
Aloe barbadensis (Aloe vera), Carbomer, Mentol, Ulei de mentă, Rosmarinus officinalis (Unt de rozmarin), Terpineol,
Apă.

SPECII ȚINTĂ
Cabaline, bovine, câini și pisici.

INDICAȚII
Deteriorarea articulațiilor (pauze fibrilare, vânătăi, entorse, etc.). Tratamentul adjuvant pentru inflamație articulară.
conjunctive.

DOZAJ ȘI MOD DE ADMINISTRARE
Aplicați 1-2 ori pe zi.

ATENȚIONĂRI
Păstrați la temperatura camerei, departe de îngheț și de căldură. Păstrați recipientul bine închis după utilizare.
Produse vizualizate

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie. Se vinde doar la CUTIE!

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.
  • Caniverm 0.7 g 100 tbl

Fenbendazol, pirantel şi praziquantel pentru câini si pisici. Mod de ambalare: 100 tablete/cutie. Preţ/cutie.
  • Biocan DHPPI

Vaccin viu împotriva jigodiei (CDV), laringotraheitei infecţioase (CAV-2), hepatitei infecţioase (CAV-1), parvovirozei (CPV-2), parainfluenţei (CPIV-2) la câini. Mod de ambarale: 10 doze liofilizat+10 doze diluant/cutie. Cutiile nu se desfac!

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie.