Biocan M

Vaccin împotriva Microsporum canis la câini şi pisici. Ambalaj: 20 doze/cutie.

Disponibilitate: În stoc
Producător: Bioveta

!!PROMOTIA ESTE VALABILA LA ACHIZITIONAREA A MINIMUM 10 DOZE!

• pentru profilaxia şi tratamentul micozei dermatologice produse de Microsporum canis, un dermatofit
  • este posibilă vaccinarea animalelor de la vârsta de 12 săptămâni
  • se aplică întotdeauna în profunzime intramuscular, la câini se aplică strict i.m. în doză de 1 ml; la pisici s.c. sau i.m. în doză de 1 ml
  • la câini este posibilă de asemenea aplicarea simultană a unui alt vaccin din aceeaşi linie Biocan pe partea opusă a corpului animalului
  • indivizii vaccinaţi pentru prima dată trebuie revaccinaţi; o a treia doză vaccinală poate fi aplicată în vaccinarea terapeutică
  • revaccinarea anuală este recomandată pentru menţinerea imunităţii
  • afecţiunile fungice determinate de Microsporum canis, un dermatofit, sunt de asemenea transmisibile la oameni
  • prin vaccinarea câinelui vă protejaţi pe dumneavoastră şi mai ales pe copii, care prezintă un risc deosebit de ridicat de contactare a infecţiilor fungice de la câini sau pisici.

COMPOZIȚIA – 1 ml (1 doză):

Substanţa activă: Microsporum canis inact. min. 500 000 forme vegetative
Excipienţi: Algeldratum, Soluţie de clorura de sodiu

SPECII ȚINTĂ:

Câini, pisici.

INDICAȚII:

Pentru profilaxia şi tratamentul micozei cutanate la câini şi pisici, determinată de dermatofitul Microsporum canis, începand cu vârsta de 12 săptămâni.

DOZARE PE SPECII:

1 ml indiferent de vârstă, greutatea sau rasa animalului. Animalelor inoculate li se induce imunitatea celulară şi partial umorală. Imunitatea se formează în decurs de o lună după revaccinare şi durează cel putin un an. Pentru menţinerea imunităţii permanente se recomandă vaccinarea anuală.
Animalele vaccinate pentru prima dată trebuie revaccinate cel puţin o dată la un interval de 14 – 21 zile. În cazul vaccinării terapeutice, se va efectua o a treia vaccinare, la 18 – 24 zile după revaccinare, dacă este necesar.

DOZE ȘI MOD DE ADMINISTRARE:

Câini: strict intramuscular, în muschii membrului posterior
Pisici: subcutanat, intr-un punct dinapoia spetei, sau intramuscular, în muschii membrului posterior
Este de preferat să se facă vaccinarea pe o parte a corpului, astfel ca revaccinarea să se efectueze pe partea opusă.

Produse vizualizate
  • Dermanyguard 100 ml

Furaj complementar din extracte din plante cu efect antiparazitar.

Soluție pentru aplicare pe piele – spot-on. Ambalaj: 50 pipete/cutie.

Levoplix 10%, pulbere pentru rumegătoare, suine şi păsări, pe bază de levamisol 10%; plicuri 20 g.

• Biocan Novel DHPPi/L4

Biocan Novel DHPPi/L4, liofilizat și diluant pentru suspensie injectabilă pentru câini. Ambalaj: 10 doze/cutie. Cutiile nu se desfac!

Gamaret, suspensie intramamară pentru tratamentul mastitelor acute şi cronice la bovine, în perioada de lactaţie. Mod de ambalare: 20 seringi/cutie. PREȚ/CUTIE. CUTIA NU SE DESFACE!